Blonda slingor?

Jag är så himla sugen på att färga håret. Jag är nog mest inne på att bleka ljusa slingor men jag är lite osäker på hur det skulle bli om jag gör det. Risken finns ju, eftersom jag har lite rött i håret, att det blir oranget. Det är ju inte så snyggt kanske.
Som tur är har jag ju min fina vän Emelie som går tredje året på frisör som är superduktig när det gäller färga och sånt! Så det lutar ju absolut åt att hon kommer få göra det. Sen om jag gör det hos henne nere i salongen i skolan eller om hon ska göra det hemma vet jag inte än.
Något  sånt här skulle jag kunna tänka mig! Någonting mittemellan kanske.
Jag har faktiskt en gång haft blonda slingor! Men det förstörde jag genom att blondera hela håret vitt typ. Fruktansvärt dumt! Det var ju så fint...
Jag har varit brunett i ett och ett halvt år nu och det börjar bli rätt tråkigt nu. Vill ha en förändring känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0