Helgen

Den här helgen har varit en riktig myshelg. Jag har bara tagit det lugnt och umgåtts med dem jag tycker allra mest om! I fredags var vi ju på bio. En gång i Phuket såg vi och den var hur rolig som helst. Låg nästan dubbelvikt av skratt ibland. Efter bion åkte vi runt på stan till cirka halv fyra på morgonen. Låter kanske inte så jätteroligt men det var det. Det är ju alltid roligt när man umgås med trevliga människor.
Nu har vi lov också. Så underbart skönt! ♥ Under den här veckan ska jag bara ta det lugnt och göra saker jag verkligen vill göra. Sen efter lovet har vi tre veckor praktik och på den praktikplatsen jag är på är det ganska slappt.
Trailer på "En gång i Phuket"

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

haha vill verkligen se den, verkar så rolig!

2012-02-27 @ 15:10:41
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0