Lite irriterad

Jag måste bara få skriva av mig lite. Att bara gå efter utseendet är enligt mig ganska ytligt. det ser inte bra och det låter inte bra när någon hela tiden enbart fokuserar på utseendet. Alla människor är vackra på sitt egna vis. Ordet "ful" finns egentligen inte för det är ju det att alla människor inte passar varandra helt enkelt. Bara för att jag tycker en kille är "ful" så betyder det inte att han är ful utan att han inte passar mig men bara för det så går jag inte runt och kommenterar det hela tiden. Han kanske är perfekt för någon annan.
Jag tycker absolut att "utsidan ger insidan en chans" stämmer!
Vårdar man sitt yttre så är det klart man blir mer intressant men för det betyder det inte att man är mer eller mindre värd!
Nu har jag fått mitt sagt!
Så mitt tips är: Gå inte bara efter utsidan, det blir för ytligt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0