Praktik

Nu är lovet över och tiden går ju verkligen skrämmande fort. Ikväll bär det av mot Frövi med Christoffer för att ha myskväll och sova hos Jonna. Det var riktigt längesen så det är väl på tiden. Imorgon börjar den tre veckor långa praktikperioden också. Men inte mig emot! Snarare tvärtom, det ska bli riktigt skönt :) eftersom vi får bestämma tider lite som vi själva vill. I fredags fyllde min pappa femtio så då var det fest här hemma. Kul faktiskt!

Jag känner att jag har lite svårt att blogga då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Så jag frågar er! Vad vill ni läsa om? Ge gärna massa förslag!

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

sv: Tack, din med :D

kram!

2012-02-26 @ 13:33:19
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0