Svårt

Det här är mycket jobbigare och tuffare än vad jag hade trott att det skulle bli. Jag trodde från början att det var något som skulle gå över. Men tydligen inte! Det känns som att jag nyss gått igenom en sån här period och det känns smärtsamt att troligtvis få behöva gå igenom det igen.
Jag borde bara prata med någon men eftersom jag vet hur det gick sist jag gjorde det så vågar jag inte. Jag är rädd att förlora allt istället då. Jag hatar känslan av att "tävla" om något man aldrig kan få. Allt det här är egentligen som att ge ett barn en leksak i 10 sekunder för att sedan ta ifrån den. Men jag antar att jag måste nöja mig med det här. Det här eller inget!

Jag önskar bara att det kunde funka. Att det kunde bli som jag vill.


Det blev ett litet skriva-av-sig-inlägg det här. Ni får ursäkta att det kanske är lite otydligt och konstigt men tanken med det är inte att ni ska förstå. Det är bara för att jag ska få skriva av mig och skriva vad jag känner och då blir det inte alltid så tydligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0